Formobile

Serwis

Szanowny Kliencie

Przed wysyłaniem telefonu iPhone do serwisu koniecznie usuń funkcję "Find my iPhone (Znajdź mój telefon ) . Nie usunięcie powyższej funkcji będzie skutkowało brakiem możliwości weryfikacji urządzenia i odesłaniem urządzenia bez naprawy.

Przed wysłaniem urządzenia do naszego Działu Serwisu prosimy o sprawdzenie nazwy dystrybutora danego produktu (karta gwarancyjna, faktura, naklejka na pudełku z nazwą dystrybutora). Za przesłany do nas sprzęt nie pochodzący z dystrybucji firmy Formobile Sp. z o.o., zostanie naliczona opłata za obsługę logistyczną oraz koszty kurierów w wysokości 99 zł netto za jedno urządzenie.

Obsługa serwisowa w Formobile jest bardzo ważnym elementem solidnej
i kompleksowej obsługi klienta. Dbając
o zadowolenie naszych partnerów wspieramy ich doradztwem i pomocą serwisową na każdym etapie współpracy. Staramy się budować długoterminowe relacje z klientem, który każdorazowo będzie zadowolony z dokonanego zakupu.

Oferujemy:

  • pomoc w konfiguracji urządzeń
  • aktualizację oprogramowania
  • wycenę napraw
  • naprawę sprzętu

Kontakt z Działem Serwisu

E-mail: serwis@formobile.eu
Tel: 32 247 01 58 wew. 29
Od pn do pt w godzinach 8:00 - 16:00

ul. Batorego 48
41-506 Chorzów

Procedura postępowania

  1. Pobranie ze strony www.formobile.eu
    formularza zgłoszenia do naprawy
  2. Wypełnienie formularza (proszę o podanie nadawcy – Nazwa Klienta)
  3. Przygotowanie karty gwarancyjnej
  4. Przygotowanie dowodu zakupu (faktura)
  5. Spakowanie paczki
  6. Zamówienie kuriera UPS:
    Numer klienta 0W0901
  7. Wysłanie paczki do serwisu
    na nasz koszt - usługa STANDARD

Klientów naszego Serwisu uprzejmie prosimy o korzystanie wyłącznie z firmy kurierskiej UPS oraz usługi Przesyłka Standardowa. Nasz numer klienta w UPS to 0W0901.

Przesyłki wysłane na nasz koszt innym kurierem lub inną, droższą usługą nie będą przez nas akceptowane.